Chevy K5 Blazer to kolejny król SUV-ów w stylu resto-mod

2 lat temu

Od lat to Land Cruisery, Ford Broncos i Land Rover Defender służą jako zmodyfikowana maszyna dla budowniczych szukających dużych pieniędzy. Teraz kolejna ma dołączyć do ich szeregów, gdy Velocity Modern Classics wprowadza przerobiony skład największego Blazera. Chevrolet K5 Blazer cieszy się ogromną popularnością, a zbudowanie takiego modelu będzie cię kosztować szaloną sumę pieniędzy.

Prędkość zaczyna się od świeżej klatki. Następnie ten w zasadzie nowy Blazer ma Dana 44 z przodu i Dana 60 z tyłu. Oczywiście potrzebujesz mocy, więc Velocity wykorzystuje 6,2-litrowy silnik V8 LT1 firmy GM, który wytwarza 455 KM. Ten młyn jest połączony z 10-biegową automatyczną. Jest zestaw 17-calowych kół z 35-calowymi gumami BFG, a toczące się bity ukryły zestaw hamulców Wilwood. Więc mechanicznie jest całkiem dobrze ustawiony.

Wewnątrz ciężarówki są ładnie ustawione, z możliwością wyboru między winylem klasy morskiej a skórą w stylu vintage. Dodatkowo dostajesz Vintage Air, aby zapewnić sobie chłód, system dźwiękowy z głośnikami Focal i Bluetooth lub ulepszony system dźwiękowy z Apple CarPlay.

Trzeba przyznać, iż te zestawy wyglądają całkiem nieźle. Konfiguracja kół i opon jest daleka od typowo tandetnych rzeczy, które można zobaczyć w SUV-ach typu resto-mod. Nadwozie pozostaje po prostu stylowe z dobrym wyborem dostępnych opcji kolorystycznych. A wnętrze wygląda ładnie i czysto. Wygląda na to, iż może wrzucono tam kierownicę Granta, a ja jestem chybiony w korzystaniu ze wskaźników Dakota Digital, ale poza tym jest fajnie.

To, co nie jest miłe, to cena. Cena początkowa, o którą prosi Velocity, to naprawdę szalone 380 000 $. Rozumiem, iż nie brakuje bogatych kretynów gotowych do oddzielenia ich od gotówki, więc Velocity będzie sprzedawać ich mnóstwo. Wiem też, iż cena K5 ostatnio znacznie wzrosła. Ale mój sąsiad dosłownie miesiąc temu kupił przyzwoitego biegacza za około 12 000 $. Najwyraźniej po wymianie silnika i malowaniu jest w połowie drogi do chwały.

Praca Velocity wygląda bardzo ładnie. Podobają mi się pojazdy, które wybierają do resto-mod, ponieważ możesz również zdobyć Bronco, F-250 lub Scouta. Ale cena maszyn resto-mod jest bardziej zepsuta niż kiedykolwiek wcześniej. Jasne, wynika to z cen nowych, używanych i klasycznych samochodów, ale to też jest zepsute.

Gwarantuję, iż z przyjemnością przejechałbym się jednym z nich. Ale myślę, iż osoba, która go kupuje, nie jest fanem Blazera, ale fanem wydawania pieniędzy i informowania znajomych, ile wydali, kiedy to zrobili.

Post Chevy K5 Blazer to kolejny król SUV-ów typu resto-mod pojawił się jako pierwszy na Hooniverse.

Idź do oryginalnego materiału