Chcesz ekscytującego nowego samochodu? Oto ulubione z Dysku

1 rok temu

Szukasz nowego samochodu, ale chcesz czegoś bardziej ekscytującego niż tylko kolejny SUV? Oto ulubieni nowicjusze z Dysku, dzięki którym Twój puls przyspieszy.

Australijski przemysł motoryzacyjny rozwija się szybko. To tak, jakbyś mógł na chwilę odwrócić wzrok, aw tym czasie na naszym rynku pojawiły się kolejne trzy nowe pojazdy. Istnieje ponad 50 marek, które próbują pozyskać klientów, z niezliczonymi modelami w sprzedaży, ale nie każdy model przykuwa naszą uwagę.

Trzeba czegoś wyjątkowego, aby unieść brew i zaimponować nam, co sprawia, iż ​​ta grupa pojazdów jest tym bardziej warta pożądania. Może to być jego innowacja w rozwoju technologii pojazdów elektrycznych, luksusowe wnętrze jak żadne inne lub wręcz podmuch euforii z jazdy po drogach (i poza nimi).

Oto ulubione nowe wydania Dysku, które przeszły testy w ciągu ostatnich sześciu miesięcy i które wzbudziły nasze zainteresowanie ze wszystkich adekwatnych powodów.

Nissan Z

2023 Nissan Z

Odrodzenie ikony samochodów sportowych to zawsze powód do świętowania, ale sposób, w jaki Nissanowi udało się odzyskać część magii oryginału, jest imponujący. Zwłaszcza w dobie elektryfikacji. Teraz, z silnikiem V6 z podwójnym turbodoładowaniem pod maską, jest to najmocniejszy jak dotąd samochód Nissan Z — stosowna przestroga dla prawdopodobnie ostatniej wersji benzynowej przed przejściem na napęd elektryczny.

Chociaż stoi na platformie starego 370Z, stylizacja retro z pewnością zachwyci wszystkich fanów Z-car, a Nissan zrobił więcej niż wystarczająco, aby cały pakiet był aktualny. To świetna zabawa z ostrym refleksem na zakrętach, a potężny silnik o mocy prawie 300 kW jest dokładnie tym, czego potrzebowała ta platforma.

W gamie Nissana Z od momentu premiery dostępne były tylko dwa warianty, ale liczba ta spadła do jednego po wyprzedaniu edycji Z Proto. Ceny to identyczne 73 300 USD (plus koszty drogowe) za sześciobiegową manualną lub dziewięciobiegową automatyczną skrzynię biegów, ale wybralibyśmy pierwszą z tych dwóch.

Volkswagena Golfa R

Na tym samym samolocie wyczynowym, ale oferującym napęd na wszystkie koła i nadwozie typu hatchback, znajduje się Volkswagen Golf R. Powszechnie znany jest jako szalenie szybki w każdych warunkach pogodowych, ale jego poprzednicy nie wyróżniali się, jeżeli chodzi o czynnik zabawy. Generacja Mark 8 to zmienia, a potem trochę.

Z mocą wyjściową wynoszącą łącznie 225 kW/400 Nm, Golf R jest tak szybki jak zawsze i wyposażony w nowy trikowy mechanizm różnicowy z wektorowaniem momentu obrotowego, który sprawia, iż ​​pokonywanie zakrętów to czysta przyjemność. I odwrotnie, kluczem do sukcesu Golfa R jest sposób, w jaki jest on w stanie ustatkować się w razie potrzeby i działać jako wygodny codzienny kierowca.

Golf R jest dostępny zarówno w wersji hatchback, jak i kombi, w cenie od 66 990 USD przed ORC. jeżeli chcesz bezkompromisowych osiągów, wybierz hatchback, ale jeżeli chcesz większej praktyczności, wybierz wersję kombi.

BMW i7

Można wymienić dowolną liczbę atrybutów BMW i7, którymi warto się ekscytować, ale fakt, iż wszystko to jest zawarte w jednym gigantycznym pakiecie porażonym technologią, jest wart ekscytacji.

Od automatycznie zamykanych drzwi po kryształowe reflektory Swarovskiego, siedzenia z mieszanki wełny i kaszmiru po niesamowity 31,3-calowy ekran rozrywki z tyłu — w BMW i7 chodzi o nadmiar i to kochamy.

Towarzyszy temu spokojna jazda, jakiej można się spodziewać po tabliczce znamionowej serii 7, komfort jazdy z amortyzacją powietrzną i dzikie, w pełni elektryczne przyspieszenie, kiedy tylko chcesz. Jest to jednowariantowa gama, której cena zaczyna się od 297 900 USD (plus ORC), ale nie sprawi, iż niczego nie będziesz chciał, jeżeli chodzi o specyfikację i wyposażenie.

Atto 3 ŚWIAT

Na drugim końcu spektrum cen samochodów elektrycznych znajduje się Atto 3 ŚWIAT, jeden z najtańszych samochodów elektrycznych sprzedawanych w Australii. Ale chociaż jest to podstawowy samochód w swojej pozycji, ten samochód jest dowodem na to, iż niedrogi samochód elektryczny może zaskoczyć i zachwycić najlepszymi z nich.

Stylizacja przyciąga wzrok zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, a przestrzeń oferowana za tę cenę jest godna pochwały. Jest płynny i łatwy w prowadzeniu, a po każdym pełnym naładowaniu akumulatora przejedzie około 420 km. jeżeli szukasz niedrogiego samochodu elektrycznego, który robi rzeczy inaczej, nie szukaj dalej niż BYD Atto 3.

Ceny zaczynają się nieco poniżej 50 000 USD za wariant standardowy lub nieco ponad 50 000 USD za zakres rozszerzony. Biorąc pod uwagę, iż różnica w cenie wynosi tylko 2000 USD między każdym wariantem, wybralibyśmy nieco droższy rozszerzony zakres i spaliśmy spokojnie, wiedząc, iż jest kilka dodatkowych kilometrów w rękawie.

Mercedes-Benz Klasy C

Mercedes-Benz Klasy C 2022

Od dawna mówi się, iż kiedy nowa technologia debiutuje we flagowym Mercedesie-Benz Klasy S, w końcu trafia do klasy C. Teraz, w piątej generacji, historia nie różni się od modelu W206.

Wewnątrz kabiny masz do dyspozycji wszechstronny system operacyjny Mercedes-Benz User eXperience (MBUX) wyświetlany na pionowym ekranie o przekątnej 11,9 cala. System ma niezrównany poziom konfigurowalności, który zachwycił nas w poprzednich testach, a ponadto jest wyjątkowo dobrze wyposażony w funkcje, choćby z modelu podstawowego.

Jego jakość jazdy jest wyróżniającą się cechą, podczas gdy układy napędowe z łagodną hybrydą pozostają oszczędne i mocne w równych częściach. w tej chwili gama Klasy C 2023 obejmuje C200 (78 900 USD) i C300 (90 400 USD), oba przed kosztami drogowymi.

Forda Rangera Raptora

Jeśli chcesz, aby każda przejażdżka była przygodą, zasiadając za kierownicą Forda Rangera Raptora jest dobrym sposobem na to. To pewny dowód na to, iż firmy samochodowe przez cały czas chcą się dobrze bawić, z gigantyczną podwójną kabiną, którą można dojechać wszędzie, imponującą nam w każdej recenzji, którą opublikowaliśmy od czasu jej premiery.

Jego poprzednik zmienił zasady w swoim debiucie, ale nowa generacja ponownie podnosi stawkę dzięki 3,0-litrowemu silnikowi V6 twin-turbo, który generuje 292 kW/583 Nm. Chociaż jest w stanie rozpędzić 2,4-tonowe nadwozie do 100 km/h w 6,0 sekund – stratosferycznie gwałtownie jak na ute – jest również płynne, ciche i podskakuje podczas jazdy.

To drogo jak na podwójną taksówkę, zaczynając od 86 790 $ plus ORC, ale kabina Rangera Raptora jest dobrze wykończona, a wrażenia z jazdy są jak żadne inne. Nie tylko radzi sobie w terenie, ale zapewnia mnóstwo zabawy choćby w najbardziej przyziemnych dojazdach do pracy.

Post Chcesz ekscytującego nowego samochodu? Oto ulubione z Dysku, które pojawiły się jako pierwsze na Dysku.

Idź do oryginalnego materiału