BYD umacnia swoją pozycję na polskim rynku nowych samochodów osobowych. Listopad 2025 roku okazał się dla chińskiej marki wyjątkowo udany – kompaktowy BYD DOLPHIN SURF zajął 1. miejsce wśród najlepiej sprzedających się samochodów elektrycznych (BEV), a producent jednocześnie został liderem sprzedaży hybryd plug-in (PHEV). W ujęciu rocznym BYD pozostaje najczęściej wybieraną marką w segmencie pojazdów NEV w Polsce.
Z danych rejestracyjnych CEPIK za listopad 2025 roku wynika, iż zainteresowanie modelami BYD systematycznie rośnie. Od lipca sprzedaż marki notuje nieprzerwany wzrost, a okres od stycznia do listopada zapewnił jej pozycję lidera wśród producentów pojazdów NEV (New Energy Vehicles) na polskim rynku.
Szczególnie mocną stroną oferty BYD pozostają super hybrydy plug-in z technologią DM-i. W samym listopadzie zarejestrowano 360 samochodów PHEV tej marki, co dało jej pierwsze miejsce w segmencie. Największym zainteresowaniem klientów cieszył się BYD SEAL U DM-i, doceniany za duży zasięg, wysoką wydajność napędu oraz komfort podróżowania.
Równie dobre wyniki notują modele w pełni elektryczne. BYD DOLPHIN SURF, z wynikiem 291 zarejestrowanych egzemplarzy, został najlepiej sprzedającym się autem BEV w listopadzie, utrzymując pozycję lidera już drugi miesiąc z rzędu.
– Czwarty kwartał roku to dla naszej marki bardzo dobry okres. Cieszy nas rosnące zainteresowanie klientów i dynamiczny wzrost sprzedaży. To wyraźny sygnał, iż polscy kierowcy doceniają nowoczesne, oszczędne i komfortowe samochody. Technologia super hybryd DM-i pozwala przejechać ponad 100 km w trybie elektrycznym i ponad 1000 km w cyklu mieszanym, co daje pełną swobodę podróżowania i buduje zaufanie do marki – mówi Michał Bowsza, Country Manager BYD w Polsce.













