BSA Gold Star 650 zostanie wystrzelony 15 sierpnia? Sprawdź szczegóły

oen.pl 10 miesięcy temu


Przez: Biurko samochodowe HT
| Zaktualizowano: 24 czerwca 2024, 16:28

  • The BSA Gold Star 650 draws inspiration from its predecessors of the 50s and 60s. It gets chrome accents, round headlamp, teardrop-shaped fuel tank, flat seat and wire-spoked wheels.
  • -->

    BSA Gold Star 650 czerpie inspirację ze swoich poprzedników z lat 50. i 60. XX wieku. Dostaje chromowane akcenty, okrągły reflektor, zbiornik paliwa w kształcie łzy, f

    • BSA Gold Star 650 czerpie inspirację ze swoich poprzedników z lat 50. i 60. XX wieku. Ma chromowane akcenty, okrągły reflektor, zbiornik paliwa w kształcie łzy, płaskie siedzenie i koła ze szprychami.

    Czytaj więcej

    Brytyjski producent motocykli BSA Motorcycles wprowadził na rynek BSA Gold Star, motocykl retro o pojemności 650 cm3. Wszystko jest przygotowane na wyzwanie dla bliźniaków Royal Enfield 650, Continental GT 650 i Interceptor 650.

    Classic Legends, spółka zależna Mahindra Group znana z wskrzeszenia marek motocykli, przyspiesza, aby 15 sierpnia 2024 r. przywrócić markę BSA w Indiach dzięki BSA Gold Star 650. Firma udostępniła nowy zwiastun. Do zdjęcia zwiastuna dołączona była wiadomość: „Zaznacz w kalendarzu datę 15 sierpnia! Classic Legends przedstawia coś wielkiego, odważnego i autentycznie brytyjskiego. Przygotuj się, aby stać się częścią odrodzenia największego na świecie producenta motocykli.”

    BSA Gold Star 650 czerpie inspirację ze swoich poprzedników z lat 50. i 60. XX wieku. Chromowane akcenty, okrągły reflektor, zbiornik paliwa w kształcie łzy, płaskie siedzisko i koła ze szprychami drucianymi starają się stworzyć ponadczasową estetykę. Zawiera także nowoczesne funkcje poprawiające wydajność i obsługę.

    Przeczytaj także: Classic Legends ma na celu ożywienie motocykli BSA, planuje rower elektryczny

    W BSA Gold Star 650 zastosowano podwójną ramę kołyskową z rur stalowych. Z przodu zastosowano widelec teleskopowy o średnicy 41 mm, z tyłu zastosowano podwójne amortyzatory gazowe z regulowanym napięciem wstępnym. Za hamowanie odpowiadają hamulce tarczowe o średnicy 320 mm i 255 mm odpowiednio z przodu i z tyłu, wyposażone w zaciski Brembo i dwukanałowy ABS. Gold Star 650 ma 12-litrowy zbiornik paliwa i waży 213 kg.

    Unikalny układ napędowy na rynku indyjskim

    Sercem BSA Gold Star 650 jest chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik o pojemności 652 cm3. Ta konfiguracja wyróżnia go na rynku indyjskim, gdzie większość rowerów podobnej wielkości to rowery bliźniacze równoległe. Układ DOHC z czterema zaworami i dwiema świecami zapłonowymi ma na celu efektywne spalanie. Wytwarza moc maksymalną 45 KM i maksymalny moment obrotowy 55 Nm. Silnik współpracuje z 5-biegową skrzynią biegów ze sprzęgłem poślizgowym i wspomaganiem, co zapewnia płynniejszą zmianę biegów i mniejsze obciążenie sprzęgła.

    Silnik BSA Gold Star 650 może pochwalić się rodowodem wykraczającym poza samo BSA. Ta jednocylindrowa jednostka o pojemności 650 cm3, pierwotnie zbudowana przez austriacką potęgę Rotax, może być niektórym znana jako „pojedynczy Rotax 650” używany w poprzednich motocyklach BMW, takich jak F650 Funduro. Choć silnik ma solidną historię, przeszedł znaczące zmiany, aby spełnić nowoczesne standardy.

    (Nadchodzące rowery w Indiach)

    Współpracując z Politechniką w Grazu, firma BSA gruntownie przerobiła silnik w celu zapewnienia bardziej rygorystycznej zgodności z przepisami dotyczącymi emisji i wprowadziła wtrysk paliwa w celu poprawy wydajności i wydajności. Dzięki temu klasyczny charakter pozostaje zachowany, ale pod maską znajdują się nowoczesne technologie.

    BSA Gold Star 650 wyróżnia się jako jedyny jednocylindrowy motocykl o pojemności 650 cm3 dostępny w tej chwili w Indiach. Dzięki tej wyjątkowej ofercie może konkurować z uznanymi graczami, takimi jak Royal Enfield Interceptor 650 i Royal Enfield Super Meteor 650 oferowanymi w wersji z równoległym bliźniakiem.

    Data pierwszej publikacji: 24 czerwca 2024, 16:28 czasu wschodniego


    Źródło

    Idź do oryginalnego materiału