Brabus 800

profiauto.pl 3 lat temu

Dla Brabusa pole do popisu zaczyna się tam, gdzie inni widzą limit mocy i osiągów. Tuner z Bottrop zajrzał pod maskę Mercedesa E63S. Zobaczcie, co z tego wynikło.

Brabus przygotował pakiet tuningowy dla Mercedesa-AMG E63S. Obejmuje wzrost mocy, wizualne ulepszenia w środku i aerodynamiczne modyfikacje z zewnątrz. Zacznijmy jednak od silnika.

4-litrowa jednostka V8 z podwójnym doładowaniem generuje 800 KM i 1000 Nm

To o 188 KM i 150 Nm więcej od standardowej wersji. Takie parametry są przede wszystkim efektem zastosowania większej turbosprężarki oraz przeprogramowania komputera sterującego pracą silnika (ECU) i ciśnienia doładowania. Swój wkład ma także wysokowydajny układ wydechowy, który jest dostępny z cichym trybem, by nie denerwować sąsiadów na osiedlu.

Moc na wszystkie koła trafia za sprawą 9-stopniowej automatycznej przekładni, zapewniając znakomite osiągi. Sedan rozpędza się do setki w 3 s, a kombi w 3,1 s. W obydwu wersjach nadwozia prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 300 km/h. Dodatkowo zoptymalizowane zawieszenie pneumatyczne umożliwia obniżenie pojazdu o 10 lub 20 mm, w zależności od wybranego trybu jazdy.

Brabus 800 z zewnątrz nie pozostawia wątpliwości, iż mamy do czynienia z wyjątkowym autem

W ramach pakietu po obu stronach grilla zagościły specjalne wloty powietrza, a modyfikację przeszedł splitter. Z tyłu mamy dyfuzor z włókna węglowego z poczwórnym wydechem oraz lotkę. Elementy aerodynamiczne z karbonu, które zdobią nadwozie, można zamówić w błyszczącym lub matowym wykończeniu. Brabus 800 porusza się na niestandardowych kołach z kutą felgą w rozmiarze 21 cali.

We wnętrzu można liczyć na skórzaną tapicerkę lub alcantarę w dowolnym kolorze

Nie brakuje detali z karbonu i ozdobnych wstawek z szlachetnego drewna, czy aluminium. Progi są podświetlane i witają kierowcę logo Brabusa przy otwieraniu drzwi.

Brabus 800 pakiet tuningowy dla Mercedesa AMG E63 S– cena

Tak jak w przypadku wszystkich modyfikacji Brabusa, trzeba przygotować się na spory wydatek. Najdroższą opcją jest zakup kompletnego już przerobionego auta. To koszt co najmniej 254 000 euro. Tanieje wyjdzie, gdy nasze seryjne AMG E63S dostarczymy do tunera. Ten jest otwarty na propozycje i daje możliwość zainstalowana wybranych elementów z prezentowanego pakietu.

Źródło: Brabus

Idź do oryginalnego materiału