
Cybertruck miał być fenomenem sprzedażowym Tesli, ale… na razie nie jest i nic nie wskazuje na to, aby sytuacja się zmieniła. Za to firma EMuska ma coraz większy problem z przechowywaniem wyprodukowanych już egzemplarzy. Zresztą nie tylko tego modelu.
Przed laty Elon Musk – prezes Tesli – chwalił się, iż ma już 1 mln rezerwacji na Cybertrucka. Pomimo ogromnego rozgłosu, jaki zdobyło to auto, również przy okazji swojej rynkowej premiery, do tej pory nie spełniło ono założenia sprzedażowego.
W 2024 roku na tego kontrowersyjnego pick-upa skusiło się zaledwie 40 000 klientów. To zdecydowanie mniej niż przewidywania Tesli, szacujące sprzedaż na poziomie 250 000 szt. rocznie.

Cybertruck nie dość, iż jest zbyt drogi, to jeszcze okazuje się pełen wad fabrycznych. Obejmują one choćby odpadające elementy zewnętrznego poszycia. Warto przy okazji wspomnieć, iż Elon Musk będzie teraz miał więcej czasu, żeby zająć się problemami Tesli, bo właśnie oficjalnie zakończył swoją „misję” w administracji Donalda Trumpa.
https://magazynauto.pl/wiadomosci/milosnicy-tesli-znow-macie-problem-ceny-uzywanych-cybertruckow-leca-na-leb-na-szyje-no-i-lepiej-uwazac-z-magnesami,aid,4712Cybetrucki zaparkowane na terenie centrum handlowego
Okazuje się, iż zbyt słaby popyt na pick-upa Tesli o ból głowy przyprawia również władze Farmington Hills, czyli miasta położonego na przedmieściach Detroit. Otóż stało się ono parkingiem dla dziesiątek świeżo wyprodukowanych Cybertrucków, a także innych modeli tego wytwórcy, który ostatnio notuje coraz słabsze wyniki sprzedaży.
Jak informuje portal Crain's Detroit Business, Tesla umieściła swoje samochody na terenie podupadającego centrum handlowego Hunter's Square. Pomimo iż wiele sklepów jest tu nieczynnych (Bed, Bath and Beyond, Torrid), wciąż działa restauracja Buffalo Wild Wings, dysponująca mnóstwem miejsc parkingowych.
Zgodnie z wypowiedzią Charmaine Kettler-Schmult – dyrektor ds. planowania i rozwoju społeczności Farmington Hills – służby już zostały zawiadomione o złamaniu prawa przez Teslę, ale proces egzekwowania go „zajmuje trochę czasu”.
Raport Crain's Detroit Business informuje również o tym, iż Tesla niedawno otworzyła nowy salon samochodowy w pobliżu wspomnianego centrum handlowego, które w najbliższym czasie ma przejść gruntowny remont. Przedstawiciele portalu skontaktowali się zarówno z właścicielami punktu sprzedaży, jak i centrum, ale do tej pory nie uzyskali odpowiedzi na swoje pytania.
https://magazynauto.pl/wiadomosci/salony-tesli-ze-specjalnymi-bezpiecznymi-pokojami-co-ciekawe-nie-powstaly-one-ostatnio,aid,5083Ogromny i bardzo mocny pick-up
Tesla Cybertruck to potężny pick-up na prąd, mierzący 568 cm długości, 220 cm szerokości oraz 179 wysokości. We wprowadzonej w kwietniu tego roku tylnonapędowej odmianie Long Range waży 2775 kg i zapewnia 570 km zasięgu (według EPA). Takie auto od 0 do 100 km/h przyspiesza w 6,6 s i rozpędza się do 180 km/h. Z identyczną prędkością pojedzie odmiana 4x4, która pierwszą „setkę” uzyskuje w 4,3 i na jednym ładowaniu pokona dystans 523 km.

Najmocniejsza wersja Cybertrucka, zwana Cyber-beast zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w niebywałe 2,7 s i prędkość maksymalną 209 km/h.
https://magazynauto.pl/wiadomosci/tesla-cybertruck-elongation-po-tuningu-mansory,aid,4987Amerykanie oferują na swoje auto 4 lata gwarancji mechanicznej z limitem 80 000 km oraz 8 lat lub 240 000 km na akumulator i jednostkę napędową.
Cena? Najtańszy wariant Cybertrucka kosztuje od 69 990 dolarów, czyli około 263 100 zł. To auto jednak nie może być sprzedawane oficjalnie poza USA ze względu na liczne ostre krawędzie swojego nadwozia, wykonanego ze specjalnego stopu stali nierdzewnej.