BMW serii 8 po niewielkim liftingu. Podświetlany grill w opcji

profiauto.pl 2 lat temu

Fani bawarskiej marki mogą wyciągnąć lupy z szuflady. BMW przygotowało mały lifting serii 8, w tym topowej wersji M8 Competition.

Lifting nie zawsze musi być spektakularny

BMW wyszło z założenia, iż nowy rok modelowy serii 8 potrzebuje co najwyżej delikatnego odświeżenia. Zmiany są tak nieduże, iż w zasadzie można byłoby je opisać w kilku zdaniach. Dobrym pretekstem jednak, by to uczynić, jest zjawiskowo prezentujące się BMW M8 Competition Cabrio.

BMW serii 8 po liftingu – największą nowość stanowi podświetlany grill

To rozwiązanie, które znamy już z modelu X6. Nazywa się „Iconic Glow” i uaktywnia się w momencie otwierania lub zamykania auta. Technologia diodowa umożliwia tworzenie efektownych inscenizacji świetlnych, na szczęście można ją wyłączyć.

Nowe są również przyciemnianie reflektory LED M Shadow Line z chromowanymi elementami i ciemnymi wstawkami. Adaptacyjne światła LED z funkcją doświetlana zakrętów montowane są w standardzie, światła laserowe wymagają odpowiedniego zaznaczenia w konfiguratorze.

Pozostałe zmiany sprowadzają się do poprawionych wlotów powietrza, nowych wzorów felg w dwóch rodzajach oraz aktualizacji palety lakierów. Nabywcy serii 8 będą mogli wybierać spośród dodatkowych 8 nowych kolorów.

BMW serii 8 – w kabinie zmiany są również niewielkie

BMW M8 Competition otrzyma większy 12,3-calowy dotykowy wyświetlacz multimediów. Poprzedni miał zaledwie 10,25 cala. Dopełnieniem nowości jest tapicerka ze skóry Merino i wykończenia z alcantary na desce rozdzielczej i górnych panelach drzwi.

Po raz pierwszy na fotelach będzie można miksować kolor czarny z pomarańczowym. Poza tym w wersji M8 Competition (swoją drogą z oferty znika odmiana M8) dostępne są karbonowe fotele kubełkowe w opcji. Na zagłówku mogą mieć podświetlony znaczek „M8”.

Pod maską BMW M8 Competition bez zmian

Sportowa odmiana serii 8 skrywa 4,4-litrowe V8 o mocy 625 KM. Jednostkę połączono z 8-biegową automatyczną przekładnią i napędem M xDrive, dzięki czemu przyspieszenie do setki zamyka się w 3,2 s.

Lifting oczywiście obejmuje także pozostałe odmiany nadwoziowe serii 8. Debiut auta w salonach przewidziano na wiosnę.

Zdjęcia: motor1.com

Idź do oryginalnego materiału