Astara dla Fundacji Przystanek Rodzina

1 dzień temu

Astara, wyłączny dystrybutor marki Nissan w Polsce, nieodpłatnie przekazała Fundacji Przystanek Rodzina dwa samochody: Nissana Juke oraz Nissana Qashqai. Auta będą wykorzystywane w działaniach statutowych organizacji głównie na terenie Dolnego Śląska – do wizyt domowych u rodzin, wsparcia interwencyjnego, a także przewożenia osób i rzeczy w zależności od bieżących potrzeb.

Fundacja Przystanek Rodzina to organizacja tworzona i zarządzana w większości przez kobiety, która wspiera rodziny zastępcze mierzące się często z bardzo trudnymi sytuacjami życiowymi. w tej chwili ma pod opieką około 800 dzieci. Zespół fundacji prowadzi działania opiekuńcze, edukacyjne i interwencyjne, współpracując z lokalnymi instytucjami oraz wolontariuszami.

W naszej pracy liczą się bezpieczeństwo i komfort — zarówno dorosłych, jak i dzieci, które czasem trzeba pilnie zawieźć na przykład do lekarza. Samochód musi być niezawodny. Przekazane przez firmę Astara Nissany Juke i Qashqai znacząco ułatwią nam codzienne zadania: dojazdy do rodzin, transport materiałów czy wsparcie interwencyjne. To dla nas ogromna pomoc i piękny gest – mówi Małgorzata Sawicka, prezeska Fundacji Przystanek Rodzina.

Dzisiejsze przekazanie to kontynuacja współpracy między firmą Astara a Fundacją Przystanek Rodzina, która zawiązała się przy okazji wspólnych działań na rzecz usuwania skutków wrześniowej powodzi w 2024 r.

Jesteśmy dumni, iż możemy realnie wesprzeć działania Fundacji Przystanek Rodzina, przekazując do użytkowania na dwa lata dwa samochody marki Nissan. Wierzymy, iż połączenie bezpieczeństwa, niezawodności i praktyczności tych modeli pomoże zespołowi fundacji dotrzeć tam, gdzie pomoc jest najbardziej potrzebna. To przykład partnerstwa, które przekłada się na konkretne wsparcie lokalnych społeczności – podkreśla Piotr Laube, dyrektor zarządzający firmy Astara w Polsce.

Więcej informacji o działalności Fundacji Przystanek Rodzina znajduje się na stronie https://www.przystanekrodzina.pl/ oraz na jej profilach w mediach społecznościowych (Facebook; LinkedIn, Instagram). Tam też dostępne są szczegóły dotyczące aktualnych potrzeb i możliwych form zaangażowania (wolontariat, wsparcie rzeczowe, finansowe).

Źródło: Informacja prasowa

Idź do oryginalnego materiału