BMW aktualizuje ofertę serii M4 i 4 na rok 2024, wprowadzając nowy system informacyjno-rozrywkowy i kilka innych zmian.Te coupe i kabriolety, a także czterodrzwiowy Gran Coupe, mają teraz te same zakrzywione ekrany, które ich towarzysze z serii 3 i sedan M3 dodali na rok 2023.Seria 2024 M4 i 4 zaczną pojawiać się w Stanach Zjednoczonych w tym miesiącu.
BMW przenosi te same nowe ekrany z wielu swoich najnowszych modeli do serii M4 i 4 na rok 2024. Seria 4 coupe, kabriolet i Gran Coupe, a także coupe i kabriolet M4, są teraz standardowo wyposażone w „ zakrzywiony wyświetlacz”, który można znaleźć również w sedanie serii 3 i wielu innych nowych BMW.
Składa się on z 12,3-calowego zestawu wskaźników cyfrowych i 14,9-calowego ekranu na środku deski rozdzielczej, z których oba są umieszczone pod pojedynczym zakrzywionym kawałkiem szkła. Oznacza to również, iż modele z serii 4 i M4 działają teraz z najnowszym oprogramowaniem iDrive 8, które ma zaktualizowaną grafikę i strukturę menu, a także ulepszoną funkcję poleceń głosowych BMW Intelligent Personal Assistant.
BMW nie opublikowało w tym momencie wielu zdjęć modeli z 2024 roku, ale dołączyliśmy zdjęcia coupe M4 i kabin Gran Coupe z serii 4 z tym nowym układem. Seria 4 ma również inną dźwignię zmiany biegów, która jest małym przełącznikiem na konsoli środkowej. Istnieją również różnice w wykończeniach, w tym standardowe czarne wykończenie obramowania okna dla M440i i różne aluminiowe wykończenia o nazwie Rhombicle.
2024 BMW serii 4 Gran Coupé
BMW
BMW twierdzi, iż modele 2024 zaczną pojawiać się w tym miesiącu. Ceny serii 4 2024 nie są jeszcze znane, ale M4 2024 zaczyna się od 77 995 USD za coupe, 81 935 USD za 503-konne coupe Competition i 92 935 USD za kabriolet.
Redaktor
Pomimo tego, iż Joey Capparella wychował się na stałej diecie bazowych modeli Hond i Toyot – a może właśnie dlatego – przez całe swoje dzieciństwo w Nashville w stanie Tennessee kultywował obsesję na punkcie przemysłu motoryzacyjnego. Znalazł sposób na pisanie o samochodach do gazetki szkolnej podczas studiów na Rice University, co ostatecznie doprowadziło go do przeniesienia się do Ann Arbor w stanie Michigan, na jego pierwszy profesjonalny występ w Automobile Magazine. Jest częścią zespołu Car and Driver od 2016 roku, a w tej chwili mieszka w Nowym Jorku.