2022 GCC SPEC vs AMERYKAŃSKIE I JAPOŃSKIE SAMOCHODY SPEC W ZEA.

2 lat temu

Jedną z kluczowych kwestii na rynku GCC jest przytłaczający napływ samochodów bez specyfikacji GCC sprzedawanych konsumentom w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Nie twierdzę, iż kupno importowanego samochodu jest złe, ale chciałbym podkreślić fakt, iż jest to ryzykowne, jeżeli nie przeprowadzisz badań. Znajomość zalet i wad tego, w co inwestujesz, byłaby mądrzejszym podejściem. Ostatecznie to twoje pieniądze i wybór, co kupić i jakie jest ryzyko.

Z mojego doświadczenia tutaj w Dubaju, będąc przez długi czas na rynku samochodów używanych, natknąłem się na wiele sytuacji, w których właściciele nie wiedzą, czy ich samochód ma specyfikację GCC, czy nie GCC (pod względem pochodzenia samochodu). Na tym blogu postaram się wyjaśnić, jak sprawdzić, czy używany samochód, który kupujesz, ma specyfikację GCC lub Non-GCC. Kiedy używam terminu „Non-GCC”, mam na myśli samochody z USA lub Japonii. Ale to samo podejście do identyfikacji „Non-GCC” miałoby zastosowanie do samochodów z Kanady, a choćby z UE, wszystko zależy od tego, co sprawdzić i gdzie szukać.

Przede wszystkim będziesz szukać używanego samochodu lub nowego, gdy zdecydujesz się go kupić. Kupno nowego samochodu jest zawsze lepszą opcją z tych dwóch. Załóżmy, iż chcesz kupić używany samochód, a nie nowy, najprawdopodobniej wylądujesz Dubizzle.com. Teraz nie jest dla mnie ważne, aby dyskutować, jaką markę powinieneś wybrać, ponieważ jest to twój osobisty wybór, ale wspomnę o kilku markach, które częściej należą do kategorii „Non-GCC” niż GCC. Na przykład FORD i MERCEDES to 2 marki, które często są importowane z zagranicy. Samochody Ford są importowane z USA, a większość marek Mercedes jest importowana z Japonii, zgodnie z moją znajomością rynku (jeśli chodzi o samochody używane). Samochody sprowadzone z USA przez 80% czasu to SALVAGED. Oznacza to, iż ich samochód miał wypadek do pewnego stopnia, iż ​​firmy ubezpieczeniowe uznały go za droższy w naprawie, więc sprzedają go zagranicznym nabywcom, gdzie kupujący naprawiają je i odsprzedają na swoich rynkach.

Z drugiej strony, japońskie samochody są bezpieczniejsze w inwestowaniu niż w amerykańskie specyfikacje, ponieważ większość japońskich samochodów jest w dobrym stanie i w większości nie miałaby uszkodzeń, ale jeżeli zamierzasz kupić, zawsze dobrze jest dwukrotnie sprawdzić ponieważ jeżeli zdecydujesz się go kupić, nie oznacza to, iż ktoś będzie tak samo zainteresowany jak ty, kiedy będziesz go sprzedawać, więc strata na samochodach spoza GCC jest ogólnie wyższa niż na samochodach z GCC.

Jeśli zdecydujesz się kupić któryś z 2 (używanych), powinieneś przyjrzeć się uważnie, aby ustalić, czy są to GCC, czy Non-GCC. Kluczową różnicą między tymi dwoma będzie CENA. Przekonasz się, iż samochody GCC będą droższe niż inne specyfikacje spoza GCC. Istnieją inne sposoby wizualnego sprawdzenia, czy samochód jest importowany, czy nie. Po drugie, przyjrzysz się stanowi, aby sprawdzić, czy jest uszkodzony, czy nie, a na koniec będziesz musiał zdecydować, ile zapłacić, co jest najtrudniejszą częścią z 3 wymienionych powyżej. Dam ci radę co do pierwszych dwóch, a ty będziesz musiał zdecydować o ostatnim (cena).

JAK ZIDENTYFIKOWAĆ SAMOCHÓD POZA GCC

Zgodnie z prawem samochody o specyfikacji ZEA muszą mieć ARABSKI napisy na lusterkach bocznych. jeżeli widzisz ENGLISH, to samochód nie jest GCC. Ale żeby mieć pewność, musisz zweryfikować #2 poniżej wraz z #1 (#2 jest koniecznością).

Arabskie napisy na lusterkach bocznych Zgodnie z prawem samochody o specyfikacji ZEA muszą znajdować się wewnątrz drzwi po stronie kierowcy, w których znajdują się szczegółowe informacje dotyczące importu ARABSKI (rok modelowy i numer podwozia)

Arabska naklejka po wewnętrznej stronie drzwi po stronie napędu Zgodnie z prawem, samochody o specyfikacji ZEA muszą mieć naklejki bezpieczeństwa wewnątrz samochodu (ta jest z opuszczanej osłony przeciwsłonecznej, nad głową po stronie kierowcy). To nie jest takie kluczowe; niektóre samochody mogą ich nie mieć, ponieważ klej mógł się stopić, a naklejka prawdopodobnie odpadła. Sugerowałbym więc, aby nie robić z tego problemu, jeżeli go nie widzisz, ale 1 lub 2 są MUSI.

Naklejki bezpieczeństwa wewnątrz samochodu ARABSKI

Poszukaj więc 3 elementów, o których wspomniałem, aby określić, czy samochód, który kupujesz, ma specyfikację GCC, czy specyfikację inną niż GCC. W przypadku samochodów o specyfikacji innej niż GCC zawsze musisz wykonać kompleksowy test, jeżeli NAPRAWDĘ jesteś zainteresowany zakupem tutaj w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Zawsze sugerowałem, aby najpierw kupić FABRYCZNIE NOWY SAMOCHÓD, jeżeli nie, to kupić używany samochód GCC SPEC.

JAKA JEST TECHNICZNA RÓŻNICA W SPECYFIKACJACH GCC A SAMOCHODACH NIE SPECJALNYCH GCC W ZEA.

Zobaczmy teraz różnice mechaniczne, dlaczego są różne! Podstawowa i kluczowa różnica między samochodami importowanymi a samochodami ze specyfikacją GCC. Na przykład:

Grzejniki: Wydajność chłodnic samochodów GCC ma być większa niż w samochodach importowanych, aby dostosować się do ekstremalnych upałów podczas lata w Zatoce Perskiej.Warunki powietrza: Sprężarka klimatyzacji w samochodach GCC działa znacznie wydajniej niż w samochodach innych niż GCC.Filtry powietrza: Biorąc pod uwagę warunki panujące w krajach Zatoki Perskiej, samochody ze specyfikacją GCC mają zmodyfikowane filtry powietrza, aby chronić silnik w takich warunkach pogodowych.

Dzięki powyższym informacjom wiesz już, jak sprawdzić, czy samochód ma specyfikację GCC lub Non-GCC, oraz jaka jest kluczowa różnica techniczna między nimi. Lepiej być poinformowanym niż tym drugim. Mam nadzieję, iż dokonasz adekwatnego wyboru i nie stracisz pieniędzy.

Idź do oryginalnego materiału